ČASTÉ OTÁZKY
- Vrátenie a reklamácia tovaru
Nie ste spokojní s nákupom? Produkty môžete vrátiť, alebo vymeniť do 14 dní od dátumu doručenia. Aby produkt mohol urobiť radosť niekomu inému, prosíme o vrátenie v pôvodnom, nepoškodenom obale. Tovar môžete priniesť osobne na predajňu, alebo ho zaslať.
- Produkty zabaľte tak, aby nebol poškodený pôvodný obal. Tovar môžete napríklad zabaliť do ďalšej krabice, či iného obalového materiálu. Poštovné štítky nesmú byť nalepené na pôvodnom/originálnom obale!
- K balíku priložte vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU.
- Zabalený tovar pošlite na adresu:
Meno a adresa: BLOMUS s.r.o, Karlínské náměstí 376/10, Praha 8 – Karlín, 186 00, CZ
DOPORUČENIE: zasielať prostredníctvom Zásielkovni, alebo iných prepravných spoločností ako sú PPL, DHL, DPD.
Náklady na odosielanie vráteného tovaru uhrádza zákazník. Pokiaľ sa ale jedná o vrátenie tovaru, ktorý má zreteľnú chybu z výroby, náklady na dopravu hradí firma Blomus s.r.o.
Doba spracovania reklamácie je 30 dní po obdržaní reklamovaného tovaru. Pokiaľ produkt odpovedá podmienkam vrátenia, peniaze budú odoslané na Vami zadaný bankový účet.
- Ako získať objemovú zľavu 10% na nákup
Zľavu 10% u nás získate pri nákupe nad 20 000 CZK. Zľava sa nevzťahuje na produkty, ktorých štandardná cena je 20 000 CZK a viac, z dôvodu zachovania dopravy ZDARMA.
- Ako získať jednorazovú zľavu 10% na celý nákup?
Prihláste sa na odber nášho newsletter a získajte jednorazovú zľavu 10% na Váš nákup. Naviac budete vedieť o novinkách a exkluzívnych akciách pre odberateľov Blomus.
- Neviete sa rozhodnúť s výberom a potrebujete poradiť?
Radi Vám pomôžeme s výberom veľkosti, farby, materiálu.., tak aby bolo všetko podľa Vašich predstáv. Kontaktujte nás telefonicky +420 602 537 625, alebo na e-mail shop@blomus.cz.
- Prečo sa mám registrovať do e-shopu Blomus.sk?
Registrovaný zákazník má prístup k prehľadu svojich objednávok.
- Ako upraviť alebo zmeniť vytvorenú objednávku?
Odoslali ste objednávku bez kódu na zľavu? Vyskytla sa v objednávke chyba? Nič sa nedeje, všetko vieme spoločne opraviť, objednávku nie je potrebné stornovať. Stačí, keď napíšete na e-mail shop@blomus.cz, alebo nás kontaktujete telefonicky: +420 602 537 625.
- Neprišla Vám správa o potvrdení objednávky? Chýba Vám doklad?
Prosím skontrolujte, či správu nemáte v nevyžiadanej pošte/spame. Prípadne napíšte na shop@blomus.cz, alebo zavolajte +420 602 537 625.
- Rada by som kúpila darčekový poukaz na nábytok a doplnky Blomus.
Darčekové poukazy je možné zakúpiť v hodnote 50 eur, 100 eur, 150 eur, 200 eur. V prípade, že si prajete vystaviť poukaz na inú hodnotu prosím kontaktujte nás na e-mail shop@blomus.cz alebo telefonicky +420 602 537 625. Po objednaní a úhrade Vám bude poukaz zaslaný na Vami uvedený e-mail. Darčekové poukazy je možné uplatniť do jedného roku od vystavenia.
Želáme Vám krásny nákup.