Prihlásiť Kontakty

Výhradný dovozca, AGENT pre Slovenskú a Českú republiku.

Kontakty Prihlásiť Košík

Reklamácia a vrátenie tovaru

Firma blomus si zakladá na vysokej kvalite svojich produktov, avšak sme si vedomí, že môže dôjsť k výnimočným situáciám, keď materiál môže byť chybný, či pri výrobnom procese mohlo dôjsť k nejakému poškodeniu. Reklamácia je nepríjemná vec, preto je u nás na prvom mieste reklamácie riešiť obratom podľa želania zákazníka. Výrobky v rámci záruky meníme vo väčšine prípadov za nový kus.

Ako vrátiť tovar či uplatniť reklamáciu?

Pokiaľ Vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 14 dní bez udania dôvodov, a to zaslaním tovaru na našu adresu showroomu Concept Store Karlín, Karlínské náměstí 9, 186 00 Praha 8 spoločne s vyplneným formulárom „odstúpenie od kúpnej zmluvy“, ktorý si môžete stiahnuť tu, kde prosíme naviac o doplnenie čísla účtu, kam môžeme vrátiť peniaze. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužitý a neznečistený, ak je to možné, v pôvodnom obale. Ďalej je nutné priložiť kópiu faktúry. Vrátenie finančných prostriedkov prebieha do 14 dní od fyzického prijatia tovaru spoločne s vyplneným formulárom „odstúpenie od kúpnej zmluvy“.